Megkezdődik en járdaszéli tälltäállomások mŏsfáðurássa
Pas pak më shumë se një viti, qeveria e qytetit të Këlnit, operatori i infrastrukturës së karikimit të automjeteve elektrike TankE GmbH dhe Rheinmetall AG kanë përfunduar testet në terren të katër stacioneve të karikimit të integruara në trotuaret e rrugëve në qytetin gjerman. Projekti pilot do të lançohet në prill 2024 në dy lokacione në Këln-Lindenthal me idenë e testimit të fizibilitetit praktik, avantazheve të planifikimit urban dhe pranimit publik të zgjidhjes së karikimit piese auto online.

Sipas Rheinmetall, një studim që shoqëronte eksperimentin zbuloi: “Me më shumë se 2,800 operacione të suksesshme karikimi – mesatarisht dy në ditë për pikë karikimi (…) Stacionet e karikimit të Rheinmetall në anë të rrugës jo vetëm që kanë provuar të jenë të fuqishme dhe të besueshme në të gjitha kushtet e motit, por edhe janë rregullisht në kërkesë nga përdoruesit.” Me përfundimin e projektit pilot, katër stacionet e karikimit do të transferohen në funksionim të rregullt.
“Me produktin tonë, elektronika e karikimit është integruar në formën e një bordure standarde për të mundësuar që automjetet elektrike të karikohen direkt në anë të rrugës – pa penguar shtyllat, pa zënë hapësirë në trotuar dhe pa bërë kompromis me sigurinë ose estetikën”, shpjegon Christoph Müller, Drejtor Ekzekutiv i divizionit të Sistemeve të Energjisë në Rheinmetall. "Me stacionin e karikimit buzë rrugës që zhvilluam, kemi një produkt gati për prodhim që ripërcakton infrastrukturën e karikimit të qytetit - sepse kursen hapësirë, është i qëndrueshëm, nuk krijon pengesa - dhe mund të integrohet në strukturat ekzistuese urbane."
Gjatë periudhës së testimit, u ngarkua gjithsej mbi 50 MWh energji - një mesatare prej rreth 19 kWh për proces, që korrespondon me një rreze prej rreth 120 kilometrash. "Dizajni modular kompakt lejon shërbim të shpejtë dhe të lehtë duke zëvendësuar modulin e karikimit brenda trotuarit. Kjo i lejoi stacionet të ishin gati për operim 99% të kohës me kosto të ulëta operative", thekson ekipi i zhvillimit.
Në një anketë të kryer paralelisht me studimin, përdoruesit dhanë reagime pozitive - kryesisht falë lehtësisë së përdorimit dhe mundësisë për t'u karikuar jo shumë larg shtëpisë/zyrës.
Krahasuar me stacionet konvencionale të karikimit, stacionet e karikimit në anë të rrugës kanë një sërë përparësish - aftësinë për t'u integruar në peizazhin ekzistues urban, mbrojtje nga vandalizmi, kursim hapësire, ruajtje të dukshmërisë dhe ulje të rrezikut të pengimit mbi kabllot. Partnerët e projektit gjithashtu vlerësojnë ergonominë, lehtësinë e përdorimit dhe aksesueshmërinë e inovacionit. Përparësi të tjera përfshijnë parkim më të lehtë, përdorim të rehatshëm edhe nga rruga, eliminimin e kunjave të spikatura, etj.
Vetëm për sa i përket dukshmërisë, zgjidhja performon pak më keq: në të ardhmen, megjithatë, kjo duhet të përmirësohet përmes shënimit të veçantë dhe përfshirjes në aplikacionet e navigimit. Sipas Rheinmetall, operatorët e infrastrukturës së karikimit do të jenë gjithashtu në gjendje të mbështeten në kosto më të ulëta instalimi dhe mirëmbajtjeje krahasuar me stacionet konvencionale të karikimit. Përveç kësaj, ekzistonte një mundësi për para-instalimin e të ashtuquajturit. "borde të zbrazëta" që mund të pajisen lehtësisht me module karikimi nëse është e nevojshme. Pas përfundimit të projektit pilot, bordurat e karikimit janë tani të disponueshme si produkt serik.
- 2025-05-10 - Ihr Vitara Electrica dhe Ihr Erlebnis? (TESZT)
- 2025-05-09 - Ford Mustang 1971-1973: van Nagy Fenevad
- 2025-05-08 - Die Auszeichnung ndërkombëtare plus wichtig für Chavdar busznak
- 2025-05-07 - Erle BMW 3-si është i disponueshëm me tempo muito
- 2025-05-06 - Nosso Jeep Compass: O magnije alcance 375 metra bej pajisje elektronike
- 2025-05-05 - Van Alfa du Petit SUV-ja – de maan 4x4-Gyel (VIDEO)
- 2025-05-04 - Elektro-Pickup van Jeff Bezos kushtoi 35 milionë dollarë.
- 2025-05-03 - Një model ekskluziv i Ford mund të jetë modeli Kuga
- 2025-05-02 - Alfa Romeo, Jeep dhe FIAT nuk kanë marka të tjera
- 2025-05-01 - Em um BMW 3er Nachfolger en Neue-Klasse-Design (VIDEO)
