Nëse dhoma nuk është aktive, do të funksionojë.
Scenic E-Tech electric është makina familjare e gjeneratës së re: plotësisht elektrike, e projektuar në mënyrë të qëndrueshme dhe e mbushur me teknologji të dobishme dhe intuitive të zhvilluara nga Ampere. Është gjithashtu i lehtë (1,890 kg), kompakt (4.47 m i gjatë) dhe i këndshëm për t’u drejtuar në qytet dhe në udhëtime të gjata (deri në 625 km autonomi sipas WLTP) piese auto online.

Scenic i është më besnik se kurrë qëllimit të tij afatgjatë për të qenë një makinë bazë në shtëpi si për drejtimin e përditshëm ashtu edhe për udhëtime të gjata, vetëm ose me familjen. Cilësia e jetës në bord është një pjesë integrale e ADN-së së saj. Dhe Scenic E-Tech elektrik, i emëruar Makina e Vitit 2024, premton një drejtim të klasit të lartë që të gjithë do të jenë të lumtur ta ndajnë.
Ashtu si me të gjitha modelet e tjera në gamën e saj elektrike, Renault po e përmirëson vazhdimisht Scenic E-Tech me karakteristika dhe pajisje të reja për të përfituar sa më shumë nga përvoja e drejtimit elektrik.
Ngarje e qetë dhe e relaksuar me "Një pedal"
Versionet e Scenic E-Tech elektrik me sisteme të rikuperimit të energjisë së frenave dhe leva drejtimi tani përfshijnë funksionin "Një pedal". Përveç shtimit të një niveli të pestë të rikuperimit, sistemi lejon përshpejtimin, ngadalësimin dhe garën kundër shenjave të trafikut ose dritave të kuqe duke përdorur vetëm pedalin në të djathtë, pa përdorur atë në mes - i cili sigurisht mbetet i disponueshëm në rast se duhet të frenoni më fort. Kjo teknologji, e zhvilluar nga Ampere, ka disa avantazhe të tjera: përveç drejtimit më të qetë dhe më të lehtë në qytet, ajo zvogëlon konsumimin e pllakave të frenave dhe optimizon gjenerimin e energjisë.
Karikues të rinj bidireksionalë, 11 kW dhe 22 kW, për komoditet të shtuar
Scenic E-Tech elektrik tani vjen si standard me një karikues bidireksional AC 11 kW, i cili mund të funksionojë me çdo fuqi nga 3 kW (rrymë njëfazore) deri në 11 kW (rrymë trefazore). Një karikues i ri i shpejtë bidireksional AC prej 22 kW – që mundëson karikim prej 80 km në 30 minuta në stacionet publike të karikimit – do të jetë i disponueshëm si një shtesë opsionale nga vera e vitit 2025.
Aftësi nga automjeti në ngarkesë për të furnizuar me energji pajisjet shtëpiake
Me adaptorin e karikimit bidireksional V2L, Scenic E-Tech elektrik mund të furnizojë me energji një makinë kafeje ose një skarë ose të karikojë një skuter elektrik, për shembull. Me fjalë të tjera, një bateri makine mund të ofrojë aq energji sa një prizë 220 V me një fuqi maksimale prej 3.7 kW. Në sistemin openR link ose në aplikacionin My Renault, mund të caktoni edhe ngarkesën minimale të baterisë që ju nevojitet për udhëtimin tuaj të ardhshëm për të shmangur rënien e saj nën këtë nivel.
Pajisje të përmirësuara për versionet Esprit Alpine dhe Iconic
Në versionin Esprit Alpine, sediljet e përparme tani janë të pajisura si standard me rregullim elektrik në 6 pozicione, përveç mbështetjes elektrike të mesit dhe funksionit të ngrohjes që është tashmë i disponueshëm. Selia e shoferit është gjithashtu e pajisur me një funksion masazhi.
Versioni Iconic tani ofron dy ambiente të brendshme me tapiceri krejtësisht të re prej tekstili të hollë (pjesërisht TEP nga burime biologjike): tapiceri standarde në ngjyrë të zezë titaniumi me elementë zbukurimi Alcantara® në dyer dhe në panelin e instrumenteve, dhe tapiceri në gri të ftohtë të pastër, e disponueshme si shtesë opsionale dhe gjithashtu me elementë zbukurimi prej druri bliri. Sediljet e përparme dhe sedilja e pasme janë ridizajnuar për të rritur mbështetjen anësore. Sedilja e pasagjerit me ngrohje tani është e rregullueshme elektrikisht, ndërsa sedilja e shoferit ruan funksionet e saj të ngrohjes, masazhit dhe rregullimit elektrik.
Njohja e shoferit për një pritje më të mirë dhe siguri më të madhe
Versionet Esprit Alpine dhe Iconic tani janë të pajisura me një kamerë të integruar në shtyllën A të majtë. Ai e njeh shoferin dhe rregullon cilësimet që lidhen me profilin e tij të përdoruesit (stacionet e preferuara radiofonike dhe përmbajtjen mediatike, pozicionet e sediljeve dhe pasqyrave anësore, si dhe aplikacionet që ka shkarkuar në lidhjen openR).
Sistemi i njohjes së shoferit aktivizohet sa herë që automjeti ndizet. Ju duhet të krijoni një profil përdoruesi duke përdorur ekranin e sistemit multimedial, dhe më pas kamera e integruar do të regjistrojë karakteristikat tuaja. Të gjitha të dhënat ruhen në automjet (nuk transferohen të dhëna në servera të jashtëm).
Kjo kamerë luan gjithashtu një rol të rëndësishëm në mbajtjen e shoferit dhe pasagjerëve të sigurt. Lidhet me aplikacionin Take a Break! (Bëj një pushim!), i zhvilluar nga Ampere dhe i disponueshëm nga katalogu i aplikacioneve me lidhje openR, i cili zbulon shenjat e lodhjes së shoferit. Nëse zbulon hapje të syve, mbyllje të shpeshta të syve, qepalla të rënda ose lëvizje të pazakonta të kokës, sistemi e paralajmëron shoferin dhe i ofron atij një pushim të merituar. Ky aplikacion demonstron përkushtimin e Renault ndaj sigurisë dhe zhvillon veçori të reja të dobishme dhe ekskluzive.
Lidhshmëri e përmirësuar vazhdimisht
I projektuar dhe i zhvilluar nga Ampere, sistemi multimedial openR link vjen me shërbime dhe aplikacione premium të Google, duke përfshirë Hartat me funksionin e planifikimit të itinerarit EV.
Shërbimet gjithnjë në zgjerim të Google aktualisht përfshijnë:
Funksionalitete të ndryshme rifreskojnë jetën tuaj të përditshme në makinë gjatë një ndalese karikimi ose për ndonjë arsye tjetër. Për shembull, shoferi mund të aktivizojë modalitetin Relaks në sediljen e tij elektrike në cilësimet e paracaktuara dhe të zgjedhë një masazh me intensitet të rregullueshëm për t'u çlodhur plotësisht.
Me Google Play të integruar, automjetet Renault ofrojnë një përzgjedhje të pasur aplikacionesh për t'u ofruar klientëve një përvojë më emocionuese. Mbi 50 aplikacionet e disponueshme mbulojnë një gamë të gjerë shërbimesh argëtimi dhe të tjera. Kjo bibliotekë aplikacionesh është vazhdimisht në rritje, duke u ofruar shoferëve dhe pasagjerëve një përvojë gjithnjë e më emocionuese të lidhjes.
- 2025-05-23 - Isso é Gott, ele é um autohandel
- 2025-05-21 - Tjetra: Uma Suzuki-Stjerne du nouveau Grand Vitara para
- 2025-05-20 - MINI JCW Cabrio: Lartësia maksimale 86 metra
- 2025-05-19 - Audi RS 4 është shumë i përshtatshëm.
- 2025-05-18 - Renault Symbioz është një hibrid
- 2025-05-17 - Mansory Pugnator Tricolore: Hangolt Ferrari Purosangue
- 2025-05-16 - Rruga A3 në gjendje të mirë (TESZT)
- 2025-05-15 - Peugeot 604: um luxo-"Oroszlánkölyök" s priemarom 50
- 2025-05-14 - Modeli BMW i përdorur: BMW X4
- 2025-05-13 - Kia EV9 është e pajisur mirë.
