Xiaomi SU7 është një version i ri i SUV-it: v YU7
Ngjashmëria midis dy modeleve është e dukshme që në shikim të parë. SU7 nuk është ende i disponueshëm në Evropë dhe planet e Xiaomi për YU7 nuk dihen ende plotësisht. SUV-i është planifikuar të lançohet në Kinë në qershor të vitit 2025 piese auto online.

Ndoshta do të jetë më i lirë se Tesla Model Y
Sedani SU7 fillon në Kinë me një çmim ekuivalent prej 57,000 BGN, duke e bërë atë më të lirë se konkurrentët si Tesla Model 3 (80,000 BGN). YU7 ka të ngjarë të jetë pak më i shtrenjtë, por SUV-i ndoshta nuk do ta kalojë çmimin e rimodeluar të Tesla Model Y (90,000 BGN).
Analogu (pothuajse) i saktë i sedanit
Dizajni i YU7 është përshtatur në mënyrë të padyshimtë me pamjen e SU7 - veçanërisht në pjesën e përparme: me vrima të mëdha ventilimi në parakolpin e përparmë, një kapuç karakteristik që është më i lartë në anët dhe sigurisht dritat tipike të markës, formën e të cilave Xiaomi e quan "pikë uji".
Ndryshe nga SU7, YU7 ka doreza dyersh që tërhiqen elektrikisht, të cilat mund të kontrollohen edhe nëpërmjet sistemit infotainment. Përndryshe, SUV-i dhe sedani duken shumë të ngjashëm nga anash - përveç përmasave. Kjo vlen edhe për dizajnin e pasmë, vetëm grafika e dritës në YU7 është e ndryshme dhe më e madhe.
Duke folur për dizajnin: nuk janë vetëm dorezat e tërheqshme të dyerve që synojnë të përmirësojnë aerodinamikën. Kapaku i përparmë me formë të veçantë, vrimat e mëdha të ajrit dhe dizajni i rrotave 19-inç janë gjithashtu të dizajnuara në mënyrë aerodinamike. SUV-i pritet të ketë një koeficient rezistencëje prej 0.245.
Në lançim, Xiaomi do ta ofrojë YU7 në tre ngjyra: "E gjelbër smeraldi", "Argjend titaniumi" dhe "Portokalli lavash".
Përmbledhje e madhësive:
gjatësia: 4.99 m
gjerësia: 1.99 m
lartësia: 1.60 m
baza e rrotave: 3.00 m
vëllimi i bagazhit të pasmë: 678 – 1758 l
vëllimi i bagazhit të përparmë: 141 l
0-100 km/orë në 3.23 sekonda
Modeli i ri i Xiaomi do të jetë i disponueshëm në tre variante: YU7, YU7 Pro dhe YU7 Max. Modeli bazë ka një bateri prej 96.3 kWh. dhe një kilometrazh deri në 835 kilometra. Sa i përket fuqisë, nuk ka asnjë arsye për t'u ankuar - versioni bazë i SUV ka 320 kf. dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 240 km/orë. Modeli “Pro” – me të njëjtën bateri dhe tërheqje në të gjitha rrotat (dy motorë elektrikë) – ka 469 kuaj fuqi. dhe ka një rreze veprimi prej 770 kilometrash. Shpejtësia e saj maksimale është gjithashtu 240 km/orë.
Modeli më i mirë "Max" ka një bateri me kapacitet prej 101.7 kWh, e cila lejon një autonomi prej 760 kilometrash. Ofron një fuqi kolosale prej 690 kuajsh. dhe një shpejtësi maksimale prej 253 km/orë. Përshpejton nga 0 në 100 km/orë në 3.23 sekonda (baza YU7: 5.88 sekonda, Pro: 4.27 sekonda).
Të gjitha variantet e modelit janë të pajisura me teknologji karikimi 800 volt. Sipas prodhuesit, bateria e "kinezëve" mund të karikohet nga 10 në 80 përqind në vetëm dymbëdhjetë minuta.
- 2025-05-28 - Elektrische Motorhaube 2025-ben: Ultravioleta F77 2 Mach
- 2025-05-27 - Das brauchen Sie: Robotertaxi roda um dia
- 2025-05-24 - Áno, gojiete, že nie je v roku 2025 sukses?
- 2025-05-23 - Isso é Gott, ele é um autohandel
- 2025-05-22 - Nëse dhoma nuk është aktive, do të funksionojë.
- 2025-05-21 - Tjetra: Uma Suzuki-Stjerne du nouveau Grand Vitara para
- 2025-05-20 - MINI JCW Cabrio: Lartësia maksimale 86 metra
- 2025-05-19 - Audi RS 4 është shumë i përshtatshëm.
- 2025-05-18 - Renault Symbioz është një hibrid
- 2025-05-17 - Mansory Pugnator Tricolore: Hangolt Ferrari Purosangue
