Škoda Superb 1.5 TSI m-HEV: në cseh E-szätná národná Tálángel (TESZT)

Ne testuam versionin bazë të sedanit çek me një çmim të volitshëm - a është motori fillestar i denjë për kupen e madhe piese auto online.

Škoda Superb 1.5 TSI m-HEV: në cseh E-szätná národná Tálángel (TESZT)

Duke kërkuar një sedan të bollshëm me një çmim të mirë? Atëherë, padyshim, shoqërimi juaj i parë do të jetë me liderin e shitjeve në këtë klasë - Škoda Superb. Në të vërtetë, me imponimin e kulturës SUV, segmenti i modelit është zvogëluar ndjeshëm - dhe kjo e ka forcuar më tej pozicionin e tij udhëheqës. Në edicionin e tij të fundit, "Çek" shtrihet në një gjatësi prej 4.9 m - dhe vazhdon të na mirëpresë me një ombrellë në derën e shoferit dhe një sedilje si në klasën S në pjesën e pasme.

Nëse dëshironi (dhe mundeni!) të merrni një Superb në garazhin tuaj, do të duhet të përgatitni të paktën 67,330 leva për versionin bazë 1.5 TSI m-HEV me një transmision DSG me 7 shpejtësi dhe 150 kf/250 Nm. Për këto para merrni pajisje mjaft bujare me një gamë të gjerë sistemesh ndihme (për mbrojtjen e këmbësorëve, për mbajtjen e korsisë, për trafikun kryq nga prapa, për parandalimin e një përplasjeje kur ktheheni në një kryqëzim dhe shumë të tjera). Përveç ajrit të kondicionuar automatik me 2 zona, do të mund të mbështeteni edhe në një sistem hyrjeje dhe ndezjeje pa çelës, sedilje të përparme me ngrohje, një kamerë prapa, një platformë karikimi pa tel - dhe një sistem infotainment me një ekran me prekje 10.4 inç.

Rritja e përmasave në gjeneratën e re reflektohet edhe në vëllimin e bagazhit - Superb mund të thithë deri në 690 litra. Brendësia e Superb është ridizajnuar plotësisht, por në asnjë mënyrë nuk duket e rrëmujshme - nuk ka ekran për pasagjerin pranë shoferit ose gjëra të tjera të tilla. Kabina mbështetet në një plan urbanistik tradicional me një panel kontrolli dixhital 10 inç dhe një ekran me prekje 13 inç (standard - 10 inç). Skoda më në fund ofron një ekran Head-up për modelin e saj kryesor.

Plotësisht të reja për modelin janë të ashtuquajturit Smart Dials mbi konsolën qendrore, të njohura nga Kodiaq. Temperatura dhe ngrohja/ventilimi i sediljeve mund të kontrollohen duke përdorur dy butonat rrotullues të jashtëm (secili me një ekran të vogël me një diametër prej 32 milimetrash); dhe kontrolluesit qendror mund t'i caktohen funksione të ndryshme të zgjedhura nga përdoruesi. Smart Dials na bënë përshtypje që në kontaktin e parë me modelin, sepse janë intuitivë dhe të lehtë për t’u përdorur. Ato mund të ishin bërë qershia mbi tortë nëse do të ishin vërtet metalike, jo plastike - por kjo është një ankesë e nivelit të lartë. Dhe ankesa me një brendësi kaq të bollshme dhe të pajisur mirë është sakrilegj i vërtetë!

Hapësira e brendshme luksoze dhe pajisjet e pasura janë të qarta... por a është e mjaftueshme njësia 1.5 litra për makinën gati 1.5 tonëshe apo prodhuesi e përfshiu atë në gamë thjesht për të arritur çmimin e lartë? Makina me teknologji për fikjen e 2 nga 4 cilindrat në të vërtetë e drejton makinën mjaft mirë dhe do të përmbushë pritjet e klientëve të vendosur që e përdorin makinën për të shkuar nga pika A në pikën B - dhe ndoshta madje i tejkalon ato, në fund të fundit, përshpejtimi nga 0 në 100 km/orë zgjat 9.2 sekonda dhe makina nuk është aq e rëndë (nën 1.5 ton).

Edhe në shpejtësi të lartë, në momente të caktuara motori me djegie të brendshme fiket plotësisht dhe takometri dixhital tregon 0 - si për ekonomi ashtu edhe për rehati. Në fakt, njësia e benzinës bezdis vetëm me ndërhyrjen e saj akustike kur punon me shpejtësi të lartë - por ne jemi të prirur ta falim për këtë duke pasur parasysh konsumin - rreth 6.5-7 l/100 km në një cikël të kombinuar. Dhe nëse "përkëdhelni" pedalin e gazit, do të jeni në gjendje të arrini një vlerë nën 6 para pikës dhjetore. Konsumi i ulët është kryesisht për shkak të sistemit 48V "hibrid i butë" me një gjenerator starter me rrip dhe një bateri të vogël nën sediljen e pasagjerit të përparmë. Fatkeqësisht, pavarësisht pranisë së tij, DSG ndonjëherë bëhet bezdisës me tërheqjen e tij.

Përfundim

Edhe në versionin bazë, Superb ofron shumë për paratë e tij. Asnjë sedan tjetër nuk i afrohet kaq shumë çmimit të lartë për një çmim kaq të volitshëm. Megjithatë, nëse dëshironi më shumë fuqi, 3-4 mijë leva shtesë nuk duhet të jenë problem duke pasur parasysh vlerën e përgjithshme të makinës.

Të dhëna teknike: Skoda Superb Combi 1.5 TSI ACT

Motori 4-cilindër, turbo, përpara transversal Zhvendosja 1498 cm3 Fuqia 110 kW (150 kf) në 5000 rpm Çift rrotullues maksimal 250 Nm në 1500 rpm Transmetim përpara/automatik me 7 shpejtësi me dy tufë GJ/GJ/L 4912/1849/1481 mm Pesha (bosh) 1458 kg Bagazhi 645 l 0–100 km/h 9.3 sek Shpejtësia maksimale 225 km/h Konsumi i karburantit 5.2 l A95H/100 km (WLTP) Emetimet e CO2 120 g/km Çmimi nga 67,330 BGN

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Duke kërkuar një sedan të bollshëm me një çmim të mirë? Atëherë, padyshim, shoqërimi juaj i parë do të jetë me liderin e shitjeve në këtë klasë - Škoda Superb

Nëse dëshironi (dhe mundeni!) të merrni një Superb në garazhin tuaj, do të duhet të përgatitni të paktën 67,330 leva për versionin bazë 1