Nová elektrika ulica Cayenne-Pepper a Mangue-Chaude saiu.
Në zhvillimin e Cayenne Electric, Porsche mbështetet më shumë se kurrë në testimin dixhital. Megjithatë, faktori njerëzor është ende i domosdoshëm: gjatë provave të fundit, inxhinierët e shtyjnë SUV-in deri në kufijtë e tij. Dhe kjo ndodh në kushte ekstreme të motit, nga i ftohti deri në temperatura shumë të larta piese auto online.

Zhvillimet në një mjedis virtual po analizohen për gatishmërinë e tyre për përdorim në jetën reale. Porsche po tregon se si transformimi dixhital dhe ekspertiza inxhinierike punojnë së bashku në krijimin e Cayenne Electric të ri. SUV-i i ri tërësisht elektrik do të prezantohet drejt fundit të vitit dhe më pas do të ofrohet së bashku me gamën aktuale të modeleve me motorë me djegie të brendshme dhe sisteme hibride. "Ky ishte projekti i parë në të cilin kaluam direkt nga testimi dixhital i të gjithë automjetit në prodhimin para-serik", shpjegon Dr. Michael Steiner, Zëvendëspresident dhe Anëtar i Bordit Ekzekutiv për Kërkim dhe Zhvillim. Faza e testimit "konstruktiv", e cila përdor prototipa të ndërtuara individualisht, nuk ishte më e nevojshme, pasi afërsisht 120 automjetet e testimit, të cilat kërkojnë shumë kohë për t'u ndërtuar, u zëvendësuan kryesisht nga ekuivalentët dixhitalë. Inxhinierët dërguan prototipa virtualë në testime dixhitale që nga faza e projektimit.
Simulimi dhe inteligjenca artificiale kanë ndryshuar rrënjësisht - dhe kanë shkurtuar - testimin e automjeteve. Ato bazohen në tre drejtime kryesore: rrugë të dixhitalizuara saktësisht, duke filluar nga drejtimi në Nürburgring deri te trafiku i përditshëm, dekadat e përvojës së inxhinierëve nga Weissach nga testet në terren dhe fuqia llogaritëse e rritur ndjeshëm e sistemeve moderne të simulimit në kohë reale. Kjo u lejoi inxhinierëve jo vetëm të vizualizonin Cayenne virtualisht, por edhe ta testonin atë drejtpërdrejt në një mjedis virtual. Në një fazë zhvillimi në të cilën komponentët fillimisht janë të disponueshëm në formë dixhitale dhe për këtë arsye mund të modifikohen lehtësisht, ekspertët përdorën realitetin virtual (VR) për të kryer testet fillestare të gjeneratës së ardhshme të modeleve SUV. Rezultatet e testeve dixhitale u verifikuan më vonë me teste laboratorike të komponentëve realë, fizikë.
Për këtë qëllim është zhvilluar një platformë testimi krejtësisht e re e kombinuar. Ajo lejon që sistemet e transmisionit, baterisë, menaxhimit të energjisë dhe karikimit të testohen së bashku në kushte realiste. Katër motorët elektrikë sinkronë të fuqishëm në platformën e testimit mund të programohen për të funksionuar në një mënyrë të tillë që të simulojnë me saktësi kushte të ndryshme të rrugës, rezistencën gjatë përshpejtimit dhe forcat që ndodhin gjatë rikuperimit dhe frenimit. "Makineritë janë aq komplekse saqë ne mund të imitojmë edhe sipërfaqe të ndryshme asfalti ose rrëshqitje të gomave", vëren inxhinieri Markus Junige. Kushtet mjedisore gjithashtu mund të simulohen plotësisht.
“Programet tona të testimit janë unike për sa i përket kërkesave”, shton Junige. Një shembull mbresëlënës është xhiroja Nordschleife e Nürburgring, e cila është një demonstrim i gjallë i kufijve të asaj që është e mundur. Të dhënat hyrëse për këtë ofrohen nga prototipi virtual dhe të gjithë parametrat e simuluar futen në bankën e kombinuar të testimit në kohë reale. “Në të gjitha kushtet, makina duhet të ofrojë gjithmonë fuqi të plotë sapo shoferi ta kërkojë”, vëren Junige. Gjenerimi kaq i shpejtë i fuqisë maksimale është veçanërisht stresues për sistemet e menaxhimit termik të një makine me cilësi kaq të larta dinamike: për ta sjellë baterinë në një temperaturë optimale në të gjitha kushtet, sistemet e ngrohjes dhe ftohjes duhet të jenë më të fuqishme se në çdo Porsche elektrike deri më sot. Në çdo kohë gjatë xhiros së Nürburgring, vlerat e matura në bankën e kombinuar të testimit krahasohen me ato të llogaritura më parë për binjakun dixhital. Kjo konfirmon se simulimi tani është aq i saktë saqë pothuajse nuk ka devijime që duhet të korrigjohen pas marrjes së rezultateve të testeve fizike.
Pavarësisht se sa i saktë është simulimi, akordimi përfundimtar bëhet prapëseprapë nga njerëzit. "Në realitet, vetëm njerëzit mund të përfundojnë prekjet e fundit", vëren Sascha Niesen, kreu i ekipit të testimit të plotë të automjeteve në Qendrën e Zhvillimit Porsche në Weissach. Rëndësia e përvojës së pilotëve të testimit në balancimin e përsosur të dinamikës së drejtimit dhe strategjive të drejtimit është veçanërisht e dukshme në pistë garash. Qoftë në qytet, në autostradë apo jashtë rrugës, Cayenne Electric testohet në të gjitha skenarët realistë të funksionimit. Vëmendje e veçantë i kushtohet menaxhimit të karikimit. "Pavarësisht se si drejtohet Cayenne para se të ndalet, ajo duhet të jetë gjithmonë e përgatitur për karikim të shpejtë", shpjegon Junige. Edhe bllokimet e trafikut merren parasysh nga automjeti në mënyrë që të shfrytëzohet në mënyrë optimale energjia.
Testimi në kushte ekstreme të motit paraqet një sfidë të veçantë. Në rajone të nxehta si Shtetet e Gjirit ose Lugina e Vdekjes në SHBA, kontrolli i klimës dhe menaxhimi termik i baterisë dhe sistemit të transmisionit, ndër të tjera, duhej t'i nënshtrohej testeve të vështira funksionale në temperatura deri në 50 gradë Celsius. Në Skandinavi, ku temperaturat arrijnë në minus 35 gradë Celsius, programi i testimit për automjetet para-prodhuese përfshinte ndezjen në të ftohtë, kontrollin e klimës, tërheqjen, sjelljen e drejtimit dhe frenimit, si dhe funksionalitetin funksional të sistemeve të kontrollit që lidhen me dinamikën e drejtimit. Në të dy ekstremet klimatike, Cayenne Electric duhej të ishte në gjendje të karikohej shpejt dhe pa probleme - vështirë se ndonjë prodhues tjetër kërkon më shumë nga automjetet e tij sesa Porsche.
Testet e qëndrueshmërisë simulojnë jetëgjatësinë e një makine në kushte aq të rënda sa klientët do t'i përjetonin ato vetëm si mjetin e fundit. Në kushte të përditshme, automjetet përshkojnë mbi 150,000 kilometra në ndërrime gjatë disa muajve - në trafikun e qytetit, në rrugët rurale dhe në autostrada.
Nga laboratorët e testeve të përplasjeve dhe pistat e qëndrueshmërisë deri te testet në kushte ekstreme - kombinimi i përgatitjes dixhitale dhe testimit në botën reale vërteton efektivitetin e tij në të gjitha fushat. Ai e bën procesin e zhvillimit më të saktë dhe efikas. Krahasuar me një strategji konvencionale zhvillimi, koha e zhvillimit për Cayenne Electric u zvogëlua me 20%. Në të njëjtën kohë, testet virtuale të teknologjisë së fundit janë gjithashtu më efikase në aspektin e burimeve falë konsumit të reduktuar të materialeve.
- 2025-09-17 - Elektro-Automatik-Geräte është shumë i mirë në dispozicion
- 2025-09-16 - Volvo C70 Cabrio: falas
- 2025-09-15 - 55 anos com o Škodom 110 R Coupé
- 2025-09-14 - TÜV-Bericht 2025: SUV-i kombëtar i ri: Kia Sportage (EL/SL)
- 2025-09-13 - TÜV-Gutachen 2025: Viele Mängel bij SUV – Dobre: Ford Kuga (III)
- 2025-09-12 - En CATL tem 10 Perc-Akkus com verbazingwekkende olieverfert
- 2025-09-11 - TÜV-Bericht 2025: SUV-i kombëtar kombëtar: Škoda Kamiq (ÉNW)
- 2025-09-10 - Culto dos Anos 1980: Citroën BX
- 2025-09-09 - 1400 rund Verstöße wurden in primeiro Instanz gefeltelt
- 2025-09-08 - Koncepti VW ID. CRUZ: erschwinglicher Elektrik SUV
