Sbarro GT12

Në Panairin e Automobilave në Gjenevë të vitit 2000, Sbarro prezantoi supermakinën e tij GT12, një koncept i jashtëzakonshëm që demonstroi kulmin e ndjekjes së dy objektivave kryesore: rehatisë maksimale për shoferin dhe arritjes së homologimit për përdorim në rrugët publike. Prototipi i krijuar nga Franco Sbarro ishte i pajisur me një motor të fuqishëm 6 litra V12 nga Mercedes-Benz, që gjeneronte 500 kuaj fuqi. Megjithatë, ky nuk ishte vetëm një transplantim rutinë i një njësie prodhimi, pasi Sbarro zbatoi sistemin elektronik të kontrollit MoTec8 për të rritur fuqinë dhe çift rrotulluesin, duke i përshtatur ato standardeve të rrepta të emetimeve pa kompromentuar temperamentin e makinës. GT12 demonstroi performancë të jashtëzakonshme, me një kohë përshpejtimi nga 0 në 100 km/orë prej vetëm 4.5 sekondash dhe një shpejtësi maksimale që tejkalonte 300 km/orë magazin de piese auto online.

Sbarro GT12

Përveç siluetës së saj ekstreme dhe dizajnit spektakolar (i cili është një vazhdimësi evolucionare e Sbarro GT1), GT12 dallohet nga disa elementë të dukshëm si rrotat 18-inç Antera, dritat e pasme Mercedes dhe një spoiler i lëvizshëm që mund të anohet automatikisht deri në 15°, duke përmirësuar performancën aerodinamike. Ndër elementët specifikë të pjesës së jashtme janë dyert e palosshme që rrëshqasin përpara ose prapa, duke e bërë hyrjen në kabinë sa më të lehtë të jetë e mundur. Motori i përdorur nga Mercedes S-Class u zgjodh si më i besueshëm dhe i përshtatshëm për përdorim të përditshëm krahasuar me motorin V8 të GT1. Kambioja manuale me gjashtë shpejtësi dhe respektimi i standardeve të ndotjes në fuqi në atë kohë gjithashtu kontribuojnë në karakteristikat e jashtëzakonshme të GT12.

Shasia bazohet në dizajnin e patentuar të Sbarro-s, duke kombinuar një kornizë tubulare që mbështet boshtin e pasmë me një karroceri monokoke të bërë nga kompozit poliesteri. Rezultati përfundimtar është një strukturë që ofron si forcë ashtu edhe fleksibilitet. Pezullimi i pasmë, i cili është huazuar nga Mercedes-i standard, kontribuon gjithashtu në manovrimin e mirë të GT12.

Pavarësisht dizajnit të tij të orientuar drejt performancës, GT12 synon gjithashtu të ofrojë një udhëtim shumë më të rehatshëm se paraardhësi i tij. Përveç një sediljeje shoferi të rregullueshme dhe pedaleve të rregullueshme elektrikisht, është instaluar edhe ajër i kondicionuar. Pjesa e brendshme, e cila është e veshur me lëkurë të kuqe dhe Alcantara blu në panelin e instrumenteve, shfaq një përzierje sportiviteti dhe sofistikimi.

Si përmbledhje, Sbarro GT12 i vitit 2000 është një dëshmi e qartë e vizionit të Franco Sbarro-s për një model jashtëzakonisht të fuqishëm, të lejuar për në rrugë, që kombinon në mënyrë të përsosur rehatinë dhe shpejtësinë, duke shfaqur elementë inovativë të dizajnit dhe teknologji të përparuara.

Sbarro GT12 u prodhua në disa kopje, duke përmbushur ëndrrën e kahershme të projektuesit origjinal zviceran për të organizuar prodhimin serial, megjithëse shumë të kufizuar në vëllim, të supermakinës së tij.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Përveç siluetës së saj ekstreme dhe dizajnit spektakolar (i cili është një vazhdimësi evolucionare e Sbarro GT1), GT12 dallohet nga disa elementë të dukshëm si rrotat 18-inç Antera, dritat e pasme Mercedes dhe një spoiler i lëvizshëm që mund të anohet automatikisht deri në 15°, duke përmirësuar performancën aerodinamike

Shasia bazohet në dizajnin e patentuar të Sbarro-s, duke kombinuar një kornizë tubulare që mbështet boshtin e pasmë me një karroceri monokoke të bërë nga kompozit poliesteri