Audi RS 4 është shumë i përshtatshëm.
A keni dashur ndonjëherë të ngisni një makinë station wagon që do t'i bënte shoferët e Porsche-s në autostradat gjermane të egër dhe të lumtur? Me këtë Audi RS 4 nuk do të jetë problem ta bësh! Siç mund ta merrni me mend, ky nuk është një RS 4 B5 i fabrikës nga viti 2001.. piese auto online.

Edhe pse në gjendjen origjinale, RS 4 është larg të qenit i ngadaltë: Audi përdor motorin 2.7 litra V6 nga S4, i cili më pas u përmirësua nga Cosworth. Fuqia e saj prej 265 kuajsh është rritur në 381, dhe çift rrotullues maksimal është rritur nga 400 në 440 Nm.
Por për pronarin e mëparshëm të RS 4 me një transmision manual, kjo nuk ishte qartë e mjaftueshme. Station wagon-i ikonik, nga i cili u prodhuan vetëm 6,030 njësi, tani ka një fuqi mbresëlënëse prej 799 kf! Për krahasim: Audi i kapur në këtë video duke “ndjekur” një 911 Carrera ka 600 kuaj fuqi. Kompania përgjegjëse për akordimin është MTM Motorentechnik Mayer, e cila e ngre B5 në Fazën 2, duke e pajisur atë me një ECU të re, si dhe përmirësime të tjera.
Vetëm kjo nuk mjafton – Audi duhet të modifikohet plotësisht për performancë dinamike të përmirësuar. Station wagon ka marrë një pezullim të ri me altoparlantë Bilstein, goma Michelin Pilot Sport PS2, pllaka frenash sportive Pagid, një tufë të re dhe sinkronizues me një shtresë të veçantë (për konsumim të reduktuar dhe ndjesi më të mirë gjatë ndërrimit të marsheve).
Sigurisht, kjo është vetëm një pjesë e vogël e përmirësimeve, e gjithë lista e tyre do ta bënte postimin shumë të gjatë. Por në çdo rast, është e qartë se nëse po kërkoni një pamje origjinale, nuk keni ardhur në vendin e duhur këtu. Të gjithë komponentët në këtë "vrapues" janë të projektuar për ngarje të shpejtë dhe qëndrueshmëri maksimale.
Brenda, pronari i ri do të gjejë sedilje Recaro Pole Position me cilësi të lartë - të gjitha prej lëkure, si dhe një timon të mbështjellë me Alcantara. Gjithçka duket se është në gjendje të mirë - pavarësisht kilometrazhit serioz prej 205,800 kilometrash. Aktualisht nuk ka RS4 B5 me më shumë kilometra në tregun e makinave të përdorura. Megjithatë, furgona sapo ka kaluar një inspektim TÜV. Me siguri ky Tracktool jo vetëm që është drejtuar shpejt, por edhe është "kujdesuar" për të me saktësi dhe kujdes.
Dhe çmimi? Kushton 44,900 euro (rreth 90 mijë leva) - gjë që e bën këtë RS 4 një nga më të lirët në treg. Aktualisht, kopjet më të shtrenjta të modelit të njohur Station Wagon po shiten për shuma rreth 180,000 BGN! Por përfaqësuesit më të shtrenjtë të gjeneratës së modelit janë për koleksionistët - dhe janë në gjendje origjinale dhe me shumë pak kilometra.
- 2025-05-21 - Tjetra: Uma Suzuki-Stjerne du nouveau Grand Vitara para
- 2025-05-20 - MINI JCW Cabrio: Lartësia maksimale 86 metra
- 2025-05-18 - Renault Symbioz është një hibrid
- 2025-05-17 - Mansory Pugnator Tricolore: Hangolt Ferrari Purosangue
- 2025-05-16 - Rruga A3 në gjendje të mirë (TESZT)
- 2025-05-15 - Peugeot 604: um luxo-"Oroszlánkölyök" s priemarom 50
- 2025-05-14 - Modeli BMW i përdorur: BMW X4
- 2025-05-13 - Kia EV9 është e pajisur mirë.
- 2025-05-12 - Megkezdődik en járdaszéli tälltäállomások mŏsfáðurássa
- 2025-05-10 - Ihr Vitara Electrica dhe Ihr Erlebnis? (TESZT)
