Langzeittest – 100 km pa BMW-u 223d xDrive Active Tourerrel (VÍDEO)
Ne përshkuam distancën maratonë prej 100 mijë km me BMW 223d Active Tourer dhe, siç është traditë, e çmontuam atë në pjesët përbërëse për të zbuluar se sa e qëndrueshme është në të vërtetë makina magazin de piese auto online.

Është pak minuta pas orës 7 të mëngjesit në qendrën e trajnimit BMW në Dingolfing, dhe njerëzit tashmë po rrethojnë makinën tonë të provës Active Tourer. Kapaku i motorrit është zhdukur tashmë, aktualisht po nxitojmë të heqim motorin dhe transmisionin. Transmisioni duhet të shkojë në Mynih, ku do të çmontohet në një punishte të specializuar, sepse ata kanë mjetet e nevojshme speciale, pas së cilës Markus nga DEKRA do të shqyrtojë gjithçka në detaje edhe një herë. Dhe po vazhdojmë këtu, ndërkohë është hequr edhe pjesa e brendshme. Gjithçka po ndodh paralelisht dhe pa humbur kohë, pasi plani ynë është të shohim vetëm trupin e zhveshur sonte dhe pastaj do të zbulojmë nëse makina ka pasur ndonjë problem apo jo. Le t'i kushtojmë vëmendje disa detajeve të vogla, sepse bateria do të shkëputet në çdo moment. Për shembull, sediljet tani duhet të rregullohen në mënyrën që do t'i shohim në foton e përgjithshme më vonë. Çatia panoramike gjithashtu duhet të mbetet e hapur, sepse pa energji elektrike mezi mund t'i bëjmë diçka makinës më pas. Është gjithmonë e nevojshme të respektohet kjo në mënyrë që ato të jenë në gjendjen e duhur kur të çmontohen.
Dhe e patë, të rinjtë që po stërviten këtu ishin jashtëzakonisht punëtorë! Sistemi i transmisionit është hequr plotësisht - boshtet, transmisioni, kardani, gjithçka është hequr në tërësi, dhe ne tashmë e kemi parë nga afër, në saldimet dhe bulonat e fiksimit nuk kemi gjetur asnjë gjurmë korrozioni deri më tani. Gjithçka duket ende mjaft mirë. Si hap tjetër, tani do të kujdesemi për motorin dhe transmisionin, çmontimi i menjëhershëm është përpara - koka, kardani janë hequr, pas së cilës motori do të çmontohet në pjesët e tij përbërëse.
Ja momenti kur vijmë te heqja e turbokompresorit, i cili vendoset në tavolinën përpara Markusit për analizë. Logjikisht, duhen kontrolluar hapësirat, bllokimet dhe depozitat e mundshme që mund të ekzistojnë, gjurmët e mundshme të goditjeve, gërryerjet, si dhe dëmtimet mekanike të dukshme me sy të lirë.
Shikoni përshtypjet tona nga testi i zgjeruar në videon tonë:
- 2025-08-04 - ES90: Neues Lager van Volvo (VIDEO)
- 2025-08-03 - Ero a dinâmico: Mercedes CLE 450 4Matic H&R Rugokkal
- 2025-08-02 - ¡Er is een Verteidiger (majdnem), die Ganze Dakarra is beit!
- 2025-08-01 - Este é Stellantis-Hybride melhorado pela UE-Verbot-Verhængta
- 2025-07-31 - Renault 18 Turbo: Turbodúchadlo
- 2025-07-30 - Peugeot VERA: 45 vjet
- 2025-07-29 - AZ AUTO BILDÚJ, 07. 08. 2025. SZÁMÁBAN A KÖVETKEZŐKET TALÁLJA :
- 2025-07-28 - Dodge Durango SRT Hellcat: testoni SUV-in tuaj brutal 707 (VIDEO)
- 2025-07-27 - O Touareg é um carro de verdade, com Ferrari dhe Benz der Volt.
- 2025-07-26 - Strategjia strategjike: Der Fiat-Verkäufer u kthye në Belső égésű motorokhoz zurück
