Mercedes C126: Der Wagen é schon fertig en fährt met dem Fahrrad

Gjatë viteve të socializmit, kur Mercedes-Benz prezantonte produktet e saj në Panairin e Plovdivit, zakonisht aty ekspozoheshin vetëm modelet më të prodhuara në masë, ose ato të përdorura nga klasa sunduese, ndërsa modelet më prestigjioze të prodhuesit elitar gjerman mund të shiheshin vetëm në broshurat reklamuese. Në të vërtetë, gjatë kësaj periudhe pati disa përjashtime të rastit, siç ishte 300SL, i cili u shfaq në vendin tonë në vitin 1962, ose 600 Pullmann, i cili u shfaq për herë të parë dhe të vetme në vitin 1968, por gjithsesi, pjesa më e madhe e modeleve më të shtrenjta nuk mbërritën kurrë në Plovdiv. Midis tyre ishte modeli kryesor në gamën e kompanisë në vitet 1980 - C126 magazin de piese auto online.

Mercedes C126: Der Wagen é schon fertig en fährt met dem Fahrrad

Versioni sportiv i S-Class, i klasifikuar me shkurtesën SEC, i cili debutoi për herë të parë për publikun në Panairin e Motorëve në Frankfurt në shtator 1981, dallohet nga një veçori unike. Kjo është hera e parë në historinë e kompanisë pas luftës që baza e S-Class është përdorur për të prodhuar një kupe. Modeli është i disponueshëm në dy versione - 380SEC dhe 500SEC, të pajisura me një motor V8 me injektim direkt. Koka e cilindrit dhe blloku janë të derdhura nga një aliazh alumini, dhe dhoma e djegies është më kompakte krahasuar me modelet e mëparshme, në mënyrë që të zvogëlohen humbjet e nxehtësisë. Raporti i kompresimit është rritur në 9.4 dhe 9.2 përkatësisht, gjë që gjithashtu kontribuon në rritjen e ekonomisë.

Është interesante se fuqia maksimale është zvogëluar në krahasim me atë të modeleve më të vjetra, ku 380SEC prodhon 204 kf në 5250 rpm, dhe 500SEC prodhon 231 kf në 4759 rpm. Kështu, pjesët e mekanizmit të boshtit të boshtit bëhen më të lehta, gjë që nga ana tjetër kontribuon në uljen e peshës së motorit dhe kufizimin e humbjeve nga fërkimi mekanik. Nga ana tjetër, efikasiteti mekanik i motorit rritet gjithashtu falë ventilatorit me rregullim automatik të shpejtësisë në varësi të temperaturës së ftohësit. Një ndikim pozitiv në funksionimin e përgjithshëm të motorit është edhe zhvendosja e çift rrotullues maksimal në shpejtësi më të ulëta të boshtit të boshtit. Kjo arrihet duke zgjedhur fazat e shpërndarjes së gazit, duke rritur raportin e kompresimit dhe duke zvogëluar shpejtësitë nominale dhe maksimale. Shpejtësia në punë boshe zvogëlohet në 500 rpm dhe mund të mbahet në këtë vlerë nga një rregullator elektronik. Kjo zvogëlon konsumin e karburantit kur motori është në punë boshe me më shumë se 40% në kushte urbane.

Karroceria e C126 bën përshtypje me formën e saj të përsosur aerodinamike dhe dizajnin e saktë, me koeficientin e rezistencës të reduktuar në një rekord për këtë klasë prej 0.34. Pjesa e brendshme është jashtëzakonisht luksoze, ndërsa përputhet me standardet më të rrepta dhe më të sakta të sigurisë. Katër sediljet janë të pajisura me rripa sigurie që tërhiqen vetë.

Mercedes-Benz C126 është një nga përfaqësuesit më të përsosur të markës elitare gjermane. Nuk është shfaqur kurrë në Panairin e Plovdivit, por është gjithmonë i pranishëm në broshurat reklamuese të botuara në bullgarisht, ku përshkruhet gjithmonë me superlativa të jashtëzakonshme.

Sipas njohurive të deritanishme, kopjet e para të tilla u importuan në Bullgari nga pronarë privatë në fillim të viteve 1990, kur prodhimi i modelit ishte ndalur tashmë. Gjatë së njëjtës periudhë, një makinë e tillë u regjistrua edhe në policinë e Sofjes.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Versioni sportiv i S-Class, i klasifikuar me shkurtesën SEC, i cili debutoi për herë të parë për publikun në Panairin e Motorëve në Frankfurt në shtator 1981, dallohet nga një veçori unike

Është interesante se fuqia maksimale është zvogëluar në krahasim me atë të modeleve më të vjetra, ku 380SEC prodhon 204 kf në 5250 rpm, dhe 500SEC prodhon 231 kf në 4759 rpm